Надання інформації з Державних реєстрів

Нотаріусу надано законодавством право надавати інформацію з Державного реєстру прав у вигляді витягу або інформаційної довідки з Реєстру прав власності на нерухоме майно, Єдиного реєстру заборон відчуження об’єктів нерухомого майна та Державного реєстру іпотек.За відсутності інформації про зареєстровані речові права на нерухоме майно у Державному реєстрі прав нотаріус використовує інформацію про зареєстровані речові права з Реєстру прав власності на нерухоме майно, про обтяження речових прав з Єдиного реєстру заборон відчуження об’єктів нерухомого майна та про іпотеки з Державного реєстру іпотек щодо цього об’єкта.

Інформація з Державного реєстру прав надається нотаріусом у паперовій формі  у вигляді:

  • витягу за заявою власника чи іншого правоволодільця про належні йому права, спадкоємців (правонаступників) відповідних осіб, особи, в інтересах якої встановлено обтяження;
  • інформаційної довідки;
  • в електронній формі через офіційний веб-сайт Укрдержреєстру у вигляді інформаційної довідки.  

Заява про надання інформації з Державного реєстру прав у паперовому вигляді надається нотаріусу у встановленій формі, затвердженій Наказом  Міністерства юстиції України від 31.03.2015  № 465/5.

За результатами розгляду заяви нотаріус формує витяг з Державного реєстру прав.  

Витяг з Державного реєстру прав видається з використанням бланка, зразок та опис якого встановлюється Мін’юстом, за підписом нотаріуса, скріпленим печаткою.

Надання інформації з Державного реєстру прав у паперовій формі у вигляді інформаційної довідки здійснюється за заявою про надання інформації з Державного реєстру прав у паперовій формі у вигляді інформаційної довідки подається фізичними та юридичними особами до нотаріуса незалежно від місця розташування об’єкта нерухомого майна, інформація про який запитується.

Замовити дзвінок
Ім'я*
Номер телефону*

Запит відправлено. Ми обов'язково Вам зателефонуємо.

×