Надання інформації з Державних реєстрів

Нотаріусу надано законодавством право надавати інформацію з Державного реєстру прав у вигляді витягу або інформаційної довідки з Реєстру прав власності на нерухоме майно, Єдиного реєстру заборон відчуження об’єктів нерухомого майна та Державного реєстру іпотек.За відсутності інформації про зареєстровані речові права на нерухоме майно у Державному реєстрі прав нотаріус використовує інформацію про зареєстровані речові права з Реєстру прав власності на нерухоме майно, про обтяження речових прав з Єдиного реєстру заборон відчуження об’єктів нерухомого майна та про іпотеки з Державного реєстру іпотек щодо цього об’єкта.

Інформація з Державного реєстру прав надається нотаріусом у паперовій формі  у вигляді:

  • витягу за заявою власника чи іншого правоволодільця про належні йому права, спадкоємців (правонаступників) відповідних осіб, особи, в інтересах якої встановлено обтяження;
  • інформаційної довідки;
  • в електронній формі через офіційний веб-сайт Укрдержреєстру у вигляді інформаційної довідки.  

Заява про надання інформації з Державного реєстру прав у паперовому вигляді надається нотаріусу у встановленій формі, затвердженій Наказом  Міністерства юстиції України від 31.03.2015  № 465/5.

За результатами розгляду заяви нотаріус формує витяг з Державного реєстру прав.  

Витяг з Державного реєстру прав видається з використанням бланка, зразок та опис якого встановлюється Мін’юстом, за підписом нотаріуса, скріпленим печаткою.

Надання інформації з Державного реєстру прав у паперовій формі у вигляді інформаційної довідки здійснюється за заявою про надання інформації з Державного реєстру прав у паперовій формі у вигляді інформаційної довідки подається фізичними та юридичними особами до нотаріуса незалежно від місця розташування об’єкта нерухомого майна, інформація про який запитується.

Записатися на консультацію до нотаріусаЗалиште заявку або зателефонуйте
Замовити дзвінок
Ваше ім'я*
Ваш номер телефону*

Запит відправлено. Ми обов'язково Вам зателефонуємо.

×